קידום אתרים

קידום אתרים

• קידום אתרים בגוגל

• קידום אתרים אורגני

• קידום אתרים ממומן

 
   

קידום אתרים

קידום אתרים מקצועי הוא תהליך מורכב ויסודי, המצריך התייחסות לעשרות פרמטרים על כן ודורש  ידע רב, ניסיון וחשיבה יצירתית. נמו מציעה לך פתרונות מלאים בתחום זה. הדרך היעילה והמשתלמת ביותר להגדיל את מאגר הלקוחות שלך היא קידום בגוגל. גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולארי ביותר באינטרנט וקידום נכון ומקצועי יביא לתנועת גולשים גבוהה ואפקטיבית, וחשיפה מקסימלית לעסק שלך.

     
       

קידום אתרים אורגני

קידום אורגני הינו תהליך שמטרתו העיקרית היא להציג את האתר שלך בעמוד הראשון בתוצאות הטבעיות במונעי החיפוש השונים ובראשם גוגל. קידום אורגני מקצועי שיביא את אתרך לעמוד הראשון של גוגל יחשוף אותו לאלפי לקוחות פוטנציאליים בכל יום. קידום אתרים אורגני כולל אופטימיזציה של האתר למנועי החיפוש, יצירת תוכן איכותי ויצירת קישורים איכותיים שיכוונו אל האתר.

     
       

קידום אתרים ממומן

קידום ממומן הוא למעשה קידום האתר בגוגל בקישורים הממומנים (מודעות בתשלום). התשלום מתבצע עבור כל הקלקה על מודעתך בקישור ממומן, כלומר אתה משלם על כל כניסה לאתר שהגיעה דרך קידום זה. בעוד קידום אתרים אורגני מתמקד באפיון מילות מפתח וכתיבת תוכן תוך התבססות על קישורים איכותיים, קידום אתרים ממומן הינו מהיר יותר ומעניק תוצאות מיידיות. פרסום בגוגל ניתן לעשות בצורה פשוטה אך יש לעשות זאת נכון – אחרת אתם עלולים לשלם כסף מיותר ללא תוצאות.